ul. Jana Pawła II 15, Limanowa
    18 337 55 95
   biuro@apisnet.pl

PC-MARKET

Dostępność: Od ręki
PC-Market - to połączenie najnowocześniejszych technologii informatycznych z 20-letnią tradycją programów PC-Market. Baza danych typu klient/serwer oparta na technologii SQL to: stabilność pracy i bezpieczeństwo danych, możliwość pracy na wielu stanowiskach bez utraty płynności obsługi, możliwość doboru rodzaju serwera do własnych potrzeb (i kieszeni).
Kategoria: oprogramowanie
Najważniejsze cechy produktu


Używając programu PC-Market:
  • - Szybko znajdziesz najgorzej i najlepiej sprzedające się towary,
  • - Prześledzisz dokładną historię towaru. Od wprowadzenia na magazyn do sprzedania ostatniej sztuki,
  • - Sprawdzisz stan rozliczeń z kontrahentami. Ile masz niezapłaconych faktur, ile nieodebranych pieniędzy,
  • - Podglądniesz ile sklep "zarobił". Program poda, jaką kwotę marży sklep zrealizował dziś (lub w przeszłości) na sprzedanych towarach,
  • - Sprawdzisz stan kasy. W każdej chwili dowiesz się ile pieniędzy powinno się znajdować w kasetce kierownika sklepu,
  • - Zaoszczędzisz na szybkim sporządzeniu remanentu. Dzięki współpracy z przenośnymi terminalami remanent będzie trwał krócej. Możesz też użyć terminali do wprowadzania dostaw,
  • - Szybko wydrukujesz etykietki na półki. Możesz sam zaprojektować etykietkę dla swojego sklepu. Podczas dostawy program sam je wydrukuje dla nowych towarów,
  • - Szybko ometkujesz swoje towary. Dzięki współpracy z drukarkami kodów kreskowych wydruk 100 etykiet na towary, to kwestia kilkunastu sekund.
  • - Możesz zaoszczędzić czas na wprowadzaniu dokumentów dostaw. Jeśli Twój dostawca prześle je przez Internet.


Lie Stone - Web Developer

Comment example here. Nulla risus lacus, vehicula id mi vitae, auctor accumsan nulla. Sed a mi quam. In euismod urna ac massa adipiscing interdum.

Jul 15, 2017
John Bond

Comment example here. Nulla risus lacus, vehicula id mi vitae, auctor accumsan nulla. Sed a mi quam. In euismod urna ac massa adipiscing interdum.

Jul 17, 2017 - 15 hours ago

Add a review

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Rozszerzenia funkcjonalne


  Niebieski PLUS dla InsERT GT

  Specjalny pakiet rozszerzeń funkcjonalnych do programów z linii InsERT GT, stworzony z myślą o firmach,
  którym w codziennej pracy niezbędny jest system o rozbudowanej funkcjonalności.
  (sprzedaż z dowolnych dostaw, blokowanie towaru, zwroty do wydań zewnętrznych,
  zwroty do przyjęć zewnętrznych, rozszerzone pola własne, własne wzorce wydruku)
 
  Więcej informacji o niebieskim plusie dla InsERT GT




  Zielony PLUS dla InsERT GT

  Drugi pakiet rozszerzeń, dzięki którym programy z linii InsERT GT zyskują nową,
  rozbudowaną funkcjonalność.
  (dynamiczne wyliczanie masy i objętości towarów, definiowalne pola własne, flagi własne,
  sprawozdania finansowe, biblioteki dokumentów)
 
  Więcej informacji o zielonym plusie dla InsERT GT




  Czerwony PLUS dla InsERT GT

  Kolejne z serii rozszerzeń rozbudowujących funkcjonalność systemów z linii InsERT GT.
  (homebanking, zbiorcze wysyłanie faktur e-mailem, pola własne (słownik, polecenie SQL), flagi własne)
 
  Więcej informacji o czerwonym plusie dla InsERT GT




  Sfera dla Rewizora GT

  Nowoczesne rozwiązanie stworzone z myślą o użytkownikach, którym zależy na rozbudowie
  funkcjonalności Rewizora GT. Mechanizm umożliwia pisanie rozszerzeń
  korzystających z wewnętrznych algorytmów systemu Rewizor GT.
 
  Więcej informacji o sferze dla Rewizora GT




Roszeszerzenia licencyjne


Rozszerzenia na kolejne podmioty

Licencja programu Rewizor GT wprowadza ograniczenie do 15 podmiotów gospodarczych obsługiwanych przez biura rachunkowe. Istnieje jednak możliwość zakupu dwóch rodzajów rozszerzeń:
  • - rozszerzenie zwykłe - na kolejnych 5 podmiotów obsługiwanych przez biura rachunkowe;
  • - rozszerzenie open - na nieograniczoną liczbę obsługiwanych podmiotów.
  • Więcej informacji

Licencja na pracę zdalną/oddziałową

Licencja na pracę zdalną/oddziałową do programu Rewizor GT jest dostępna w dwóch wersjach - pierwsza przeznaczona jest tylko dla biur rachunkowych, druga - dla pozostałych firm, które chcą mieć możliwość korzystania z programu poza miejscem wskazanym w karcie rejestracyjnej.

Więcej informacji




Procesor
komputer z procesorem minimum 2 GHz (lub lepszym)
Pamieć RAM
4 GB pamięci operacyjnej RAM (lub więcej)
Dysk
Około 250 MB wolnego miejsca na dysku twardym dla instalacji klienckiej
System operacyjny
WinXP SP3/ Windows 2003 SP2/Windows 2008/ Windows 2008 R2/Windows Vista SP1/ Windows 7, Windows 8, Windows 10 (wersje 32 i 64 bit) oraz Java ver. 8
System obsługi baz danych
MSSQL Server 2005/2008/2008R2/2012/2014/2016 lub Adaptive Server Anywhere 8/9/10/11.